Veel gestelde vragen

Kijk eerst even in je spammap, waarschijnlijk staat je order bevestiging daar, heb je hem niet ontvangen? Mail dan even naar info@labellique.nl en ik kijk het voor je na.

De levertijd is ongeveer 2 – 3 dagen. Alles is handgemaakt en ik wil elke bestelling de zorg en aandacht geven.

Voor bestellingen binnen Nederland rekenen we een bedrag aan verzend- en handelingskosten. Deze kosten bedragen € 4,95 met track & trace code. Binnen Nederland is het vanaf €75,- gratis verzenden. Plaats je een bestelling vanuit, België, Duitsland of Frankrijk, dan zijn de verzendkosten voor pakketpost €8,95.

Je brievenbus pakje wordt verzonden via Post.NL of met DHL. Je ontvangt een Trac & Trace code, zodat je je bestelling kan volgen.

Het kan voorkomen, maar is vervelend. Meestal is het dan bij de post erg druk. Geen nood, wacht gewoon een paar dagen af. Meestal valt je bestelling de volgende dag of een paar dagen later gewoon op je deurmat.

Geen probleem om je bestelling op te halen. Kies dan voor de optie afhalen, er worden dan geen verzendkosten berekend. Je ontvangt van mij een mailtje zodat we een afspraak kunnen maken.

Helaas is dit niet mogelijk. Je kan je bestelling via de webshop maken en laten verzenden of eventueel ophalen.

Geen probleem, zet bij opmerkingen even dat je bestelling twee cadeautjes zijn. Ik pak ze dan appart in met een briefje erbij, welke welke is. Je bestelling komt dan op jouw huisadres. Wil je dat je cadeautje gelijk naar de ontvanger gaat? Ook dat kan, maak dan wel twee losse bestellingen met het adres van de ontvanger.

Vanwege duurzaamheid en om papierverspilling tegen te gaan, stuur ik geen omschrijvingen mee. Deze vind je in de webshop onder het product. Zo dragen we allemaal een (edel)steentje bij aan een beter milieu.

Geen probleem! Je kan bij ingave van je adres, ook het adres van de ontvanger vermelden, zodat ik jouw bestelling, desgewenst met een boodschap op een kaartje, naar de ontvanger wordt verzonden, namens jou. Schrijf dan bij opmerkingen een korte boodschap voor de ontvanger en ik schrijf hem op een mooi kaartje voor je.

Op alle sieraden die je bij labellique.nl koopt, zit 3 maanden garantie. Voor Label Lique sieraden gelden een aantal regels met betrekking tot deze garantie. De garantie gaat in op de datum dat het sieraad is aangeschaft, welke op de factuur staat.

Mocht het sieraad binnen drie maanden kapot gaan, neem dan eerst contact op via info@labellique.nl met duidelijke foto’s van het sieraad. Daarna zal ik contact met je opnemen, zodat het product gerepareerd of vervangen wordt.

Buiten de garantie valt:

– Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).

– Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.

– Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.

– Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.

– Bewerking door een andere partij dan Label Lique.

Valt je sieraad buiten de garantie, en wil je graag je sieraad gerepareerd hebben? Stuur dan een mailtje naar info@labellique.nl, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen met een prijsopgave.

Om lang te kunnen genieten van je Label Lique sieraad, is het belangrijk zorgvuldig met je sieraad om te gaan. Label Lique sieraden worden zorgvuldig gemaakt van mooie materialen, maar het blijft een sieraad. Wees er dus altijd voorzichtig mee. Lees hier het onderhoud van je sieraden.

Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en diensten. Onze reviews worden daarom op onpartijdige wijze beheerd doorWebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van reviews te garanderen. Je kunt lezen over deze maatregelenhier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeaus gegeven.